Beste leden,
Het zijn ontzettend zware tijden voor ons allemaal, omdat wij begrijpen dat u met veel vragen zit willen wij het volgende aan u kwijt. De waarheid is dat DioFit niet kan voortbestaan wanneer er in de periode van sluiting geen abonnementsgeld binnenkomt. Wij vragen u daarom met klem om geen abonnementsgeld terug te boeken of uw abonnement op te zeggen. Uiteraard begrijpen wij dat u niet voor niks wilt betalen en daarom bieden wij u de volgende opties aan:
1. Ik begrijp dat DioFit door overmacht getroffen is. Ik ben akkoord dat mijn lidmaatschapsgeld die betrekking heeft op de periode van verplichte sluiting gebruikt word om te investeren in mijn club. Ik blijf DioFit 100% steunen om zijn voortbestaan te waarborgen.
2. Ik begrijp dat DioFit door overmacht getroffen is. Echter vind ik dat we de schade moeten delen: als de helft van mijn betaalde lidmaatschapsgeld die betrekking heeft op de periode van sluiting gecompenseerd word met een verlenging van mijn lidmaatschap, ben ik zeer tevreden. Samen komen we door deze periode.
3. Ik begrijp dat DioFit door overmacht getroffen is. Echter kies ik toch voor een volledige compensatie van mijn betaalde lidmaatschapsgeld die overeenkomt met de periode dat DioFit verplicht gesloten is.
U kunt uw keuze doorgeven via een email naar info@diofit.nl met als onderwerp compensatie of na heropening via het keuzeformulier bij de balie van DioFit. Wij zijn u zeer dankbaar voor de hartverwarmende woorden en juist door deze woorden zien wij DioFit als een hechte sportfamilie. Het is bijzonder om te zien dat zoveel leden loyaal zijn naar ons en daarom zullen wij in de toekomst onze trouwe leden gestes toekennen, dit kan van alles zijn zoals ‘’1 maand gratis zonsessies’’, ‘’6 weken gratis eGym’’, ‘’1 maand gratis groepslessen’’. Uiteraard gebeurd dit in overleg en heeft u hier een keuze in.
Bedankt voor uw vertrouwen in ons en hopelijk tot snel!
Team DioFit Venray